My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Ok Tak Blog Ni..?

Rabu, 21 Disember 2011

* My special Day in A famosa *


 A Famosa Animal World Safari...

Semua pasti tertanya-tanya kan best ke tempat nie..bagi y belum pergi lagi baik pergi menyaksikan ye sbb memg bez la..berbaloi2 hahaha...macam2 kite leh lihat kat safari nie..d cowboy Town, show animal dan macm2 lg.mmg la harga mahal tp sekali-sekala mghabiskan duit pe salah yea kan...da jalan2 memg penat la tapi syokkk beb.....lagi2 pegi ngn org y tersayang..hehe 

     Ini gajah..Saya suke tgk gajah tp saya xsuke pegang die sbb die besaw sangat..hihi


  Lum start berjalan lagi nie...muke leh control lg...


 First skali sibuk cik abg kite nie nk g tgk Chiken farm..mcm xpnh tgk yam2 je tau padhal ari2 ngap aym..hihi


 Ha nie la die animal y ada di dalam Chiken Farm td..tempat nie banyak arnab je..tp smua comel2 n mmg  
   manje la kalo kite pegang


 Ha nie la die Keldai muka je npk lembut tapi nakal tau..nak tau 2la muke tatot saya le tiba2 si kedai nie gigit saya..Oppss malu tau org tgk..Tp xpe npk x keldai y rambut putih 2 ha nie bek..kalo nk bgamba ngn die mmg suke la die..diam je tau..

 The show Animal..Rugi dapat tgk cket je ..tp mmg bez...Bijak2 smua animal kat cini sampai bole bcakap tau..


 ha nie di akhir show..nie la diorg pangil the show lady sexy..huhu sexy ke tp memg tabik la cerdik sungguh
  animal2 nie tau..




  hehe...brangan sekejap die galery...


    Siap d tempat Bowling lagi...



    The show Cowboy...Nie show biase je tp mmg bez la siap d tembak menembak lagi..







Ha nie la Malam penhujung the Cowby Show town..Smua org menantikanye..kalo kene ari ujan mmg rugi la          
  sbb show xkan bjalan.nasib bek malam 2 ujan da behenti..dapat tgk benda nie..mmg bezz..


 Hehe hotel nie la saya duduk...






My Love..hehe..Temekacih abg....




Sorry,,xbanyak gambar saya masukan...malaz la nk mik sbb da syok tgk mcm2 kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan