My Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Ok Tak Blog Ni..?

Rabu, 11 Januari 2012

Siti Nurhaliza, ‘Birthday’, Marrakech Dan Dubai!

Sweetnye ^_^
Siti Nurhaliza, 'Birthday', Marrakech Dan Dubai!


Bila kali terakhir hari lahir anda disambut oleh orang tersayang dan apakah agaknya hadiah yang anda terima sempena hari istimewa itu?
Penulis sendiri jarang meraikannya atau diraikan, maklumlah siapalah penuliskan…pun begitu ada jugalah mendapat ‘wish’ daripada rakan-rakan di Facebook, itu pun dah membuat diri ini rasa begitu berharga, chewah!
Dan bagi teman-teman wartawan hiburan, 11 Januari merupakan hari yang dinanti kerana ia merupakan hari ulangtahun penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza Taruddin.
Yang penulis maksudkan itu bukanlah kerana para wartawan ini mendapat hadiah daripada Siti, tetapi kerana pada hari itu mereka pasti ada bahan menarik untuk disajikan kepada pembaca mereka.
Kena ingat, Siti ada ribuan peminat di seluruh negara termasuk juga dari luar negara, jadi sebarang berita atau perkembangan mengenai dirinya pasti ditunggu-tunggu oleh para peminatnya terutama yang ‘harcore’.

Berbalik pada kisah hari ulang tahun Siti ini, jika selama ini ia diraikan di dalam negara, kali ini suaminya yang tersayang, Datuk K, telah membuat kejutan apabila membawa isteri dan teman rapat penyanyi itu ke syurga membeli-belah dunia…mana lagi kak long, Dubai lah!

Sebelum itu mereka sempat singgah di Marrakech, Maghribi, fuh!

Penyanyi itu juga sempat ‘posting’ beberapa keping gambar istimewa beliau dan suaminya sewaktu berada di negara Maghribi dan UAE itu melalui twitter peribadinya.
Memang bertuah badan ler insan yang bernama Siti Nurhaliza ini…suara sedap, muka cun, suami kaya, hehehehehe
Takpelah dah rezeki masing-masing.
Apapun pada kita yang dok terperap kat Malaysia ni janganlah sedih, kat negara kita pun banyak tempat yang menarik kalau nak pergi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan